close

Independent Girl Independent Girl

Inde Inde Inde Independent Girl

I'm Independent Girl Independent Girl

Inde Inde Inde Independent Girl

 

勇敢到底算什麼 膽小如鼠又如何

總好過讓人擺佈沒性格

自由終究是我的 堅持也不是規則

拿我沒轍走為上上策

 

Cos I'm an Inde Inde Independent Girl

And I don't need don't need don't need you to rock my world

woo~An Inde Inde Inde Independent Girl

I don't need you to rock my world

 

WOO~深呼吸用盡全力去愛我所愛

WOO~漸漸的推翻了阻礙

WOO~哪怕耍一些些小聰明別見怪

WOO~笑容掩飾醜態成氣派

 

 

勇敢到底算什麼 膽小如鼠又如何

總好過讓人擺佈沒性格

自由終究是我的 堅持也不是規則

拿我沒轍走為上上策

 

Cos I'm an Inde Inde Independent Girl

And I don't need don't need don't need you to rock my world

woo~An Inde Inde Inde Independent Girl

I don't need you to rock my world

 

WOO~深呼吸用盡全力去愛我所愛

WOO~漸漸的推翻了阻礙

WOO~哪怕耍一些些小聰明別見怪

WOO~笑容掩飾醜態成氣派

 

You wanna rock my world 但我不是你的Girl

瀟灑犀利又怎麼 你不必管我怎麼做

Show me show me what's your love

縮頭逃避沒原則 超沒禮貌又愛計較

I don't care if you give a damn

 

Cos I'm an Inde Inde Independent Girl

And I don't need don't need don't need you to rock my world

woo~An Inde Inde Inde Independent Girl

I don't need you to rock my world

 

 

WOO~深呼吸用盡全力去愛我所愛

WOO~漸漸的推翻了阻礙

WOO~哪怕耍一些些小聰明別見怪

WOO~笑容掩飾醜態成氣派

 

WOO~深呼吸用盡全力去愛我所愛

WOO~漸漸的推翻了阻礙

WOO~哪怕耍一些些小聰明別見怪

WOO~笑容掩飾醜態成氣派

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    K Girl 潘佳麗 硬地女孩
    全站熱搜

    哇沙米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()